ایران زیبا

شنبه 30 شهريور 1398
16:39
مجله دلتا

با همديگر تصاوير زيبا را از گوشه و كنار ايران زيبا ببينيم.
تصاوير زيبا

ايران كشور زيبايي است و ديدن تصاوير زيبا از ايران در بعد از ظهر روز جمعه مي‌تواند خستگي يك هفته كاري را از تن شما به در كند و شما را براي هفته‌اي جديد و پرنشاط آماده سازد. با صفحه گردشگري مجله پيام دلتا همراه باشيد تا با هم سفري به دور تا دور ايران زيبا داشته باشيم و با ديدن تصاوير زيبا از جاهاي ديدني كشور عزيزمان و بوها، طعم‌ها و هنرهاي اين مرز و بوم، حال‌مان بهتر از هر زماني بشود.

آيا شما هم با ديدن اين تصوير، بوي خنك و آرامبخش ليموي تازه را حس مي‌‎كنيد؟ گرفتن آب ليمو ترش يكي از سنت‌هاي قديمي زندگي‌هاي ايراني است كه هر ساله در اواخر شهريور توسط مادرها و مادربزرگ‌ها انجام مي‌شود.

تصاوير زيبا


روستاي زيباي قلات در حوالي شهر شيراز. روستاي قلات پيشينه تاريخي پر و پيماني دارد و به يكي از روستاهاي هدف گردشگري استان فارس تبديل شده است.

تصاوير زيبا


اين عكس زيبا مربوط به خانه منطقي نژاد شيراز است كه به موزه هنرهاي اسلامي تبديل شده است. حس خوب خانه مادربزرگ‌ها را با بازديد از اين خانه موزه تجربه كنيد.

تصاوير زيبا


آبشار كبودوال يكي از مهمترين جاذبه‌هاي طبيعي استان گلستان به شمار مي‌رود. اين آبشار در قلب جنگل قرار دارد.

تصاوير زيبا


به‌به به اين غذاي اشتهاآور! مرصع پلو يكي از غذاهاي سنتي و مجلسي ايراني است كه بيشتر از همه روي سفره‌هاي مراسم شادماني و سرور قرار مي‌گيرد.

تصاوير زيبا


عكس زيبا از حافظيه و يك بانوي گردشگر خارجي كه سعي مي‌كند با گرفتن عكس‌هاي متفاوت، ايران را به جهانيان بهتر بشناساند.

تصاوير زيبا


دودكش جن! نترسيد. اين ساختمان را جن‌ها نساخته‌اند. بلكه حاصل فرسايش بادي و آبي طي هزاران سال است. دودكش جن در ماهنشان استان زنجان قرار دارد.

تصاوير زيبا


اين عكس زيبا يكي از غيرقابل دسترس‌ترين نقاط ايران است. در واقع شما در حال ديدن كوه‌هاي مرزي ايران و تركيه هستيد. اين كوه‌ها در اغلب ماه‌هاي سال پوشيده از برف هستند.

تصاوير زيبا


اين عكس، پنجره حسينيه اميني‌ها در قزوين است. اين حسينيه يكي از زيباترين ارسي بندي‌ها و شيشه‌كاري‌هاي رنگي در ايران را به خود اختصاص داده است.

تصاوير زيبا


تضاد اين عكس جادويي را ببينيد! خنكي هندوانه در گرماي سوزان كويرهاي ايران! حس خوب عكس تقديم به شما همراهان صفحه گردشگري مجله دلتا.

تصاوير زيبا




[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گردشگری دلتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]