خرید آپارتمان در محله مجیدیه

دوشنبه 27 آبان 1398
15:51
مجله دلتا

محله‌ی مجیدیه از محله‌های پرطرفدار شرق تهران برای سکونت است.
خرید آپارتمان در مجیدیه

محله مجیدیه با دسترسی مناسب خود به چند بزرگراه اصلی شهر و وجود آپارتمان‌هایی با متراژ متنوع، شهروندان بسیاری را به خود جذب کرده است. اگر قصد خرید آپارتمان در مجیدیه را دارید با مجله دلتا همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا محله‌ مجیدیه تهران از طریق بزرگراه رسالت، به دو بخش مجیدیه شمالی و جنوبی تقسیم شده است که هر کدام بخشی از دو منطقه شهرداری تهران هستند. مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی به ترتیب در مناطق 4 و 8 شهرداری تهران قرار دارند.

مجیدیه در تاریخ

از آنجا که این محله در گذشته زمین‌هایی مناسب کشاورزی نداشته است، ساکنان زیادی هم نداشته است. با رشد شهرنشینی ، هموطنان ارمنی از ابتدای دهه 30 شروع به ساخت و ساز در این محله کردند؛ از این رو، نسبت به دیگر محله‌ های قدیمی تهران، مجیدیه از قدمت کمتری برخوردار است. نام این محله از نام عبدالمجید بختیار (مجید خان بختیار) نماینده مجلس شورای ملی که در این منطقه زندگی می‌کرد، گرفته شده است، نام محله امیریه تهران نیز از نام عموی او لطفعلی خان امیرمفخم برگرفته شده است.

چگونه به مجیدیه برویم؟

محله مجیدیه از شمال با بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب با مسیل باختر، از شرق با خیابان کرمان و از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی هم جوار است. روی هم رفته، مجیدیه، محله‌ی خوش مسیری به حساب می‌آید. اگر با اتومبیل شخصی تردد می‌کنید، به بزرگراه‌های رسالت، زین الدین و صیاد شیرازی دسترسی بسیار مناسبی خواهید داشت. ایستگاه‌های مترو خواجه عبدالله و صیاد شیرازی نیز شما را به مجیدیه خواهند رساند. ضمن اینکه ایستگاه گلبرگ هم برای ساکنان بخش شرقی محله مجیدیه مناسب است. اتوبوس های تندرو پایانه بیهقی _دانشگاه علم و صنعت حمل و نقل در این محله را پوشش داده و در دو ایستگاه میدان رسالت و چهارراه پاسداران به این محله خط تاکسی وجود دارد.

آپارتمان مجیدیه

اولین‌های مجیدیه

تعداد چشمگیر قنادی و مغازه‌های فروش مواد پروتئینی از چیزهایی است که در محله مجیدیه شما را متعجب خواهد کرد. پیشینیه این مغازه‌ها به سال‌های ابتدایی اقامت ارمنی ها در محله مجیدیه برمی‌گردد. گفته شده است که تولید کالباس و سوسیس با ورود هموطنان ارمنی به ایران آغاز شده و رونق گرفته است .

مراکز خرید و تفریحی

مرکز خرید دنیای نور در مجاورت بزرگراه رسالت یکی از مراکز خرید شاخص در محله مجیدیه است. از مراکز تفریحی نیز می‌توان به بوستان خانعلی واقع در خیابان هدایتی، بوستان دهقان نبش خیابان دهقان، بوستان شهید جهان پناه واقع در خیابان منصوری و بوستان مجیدیه واقع در خیابان منصوری اشاره کرد.

قیمت ملک

دسترسی مناسب مجیدیه به خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران، آن را به یکی از محله‌های پرتراکم تهران تبدیل کرده است. اگرچه سونامی ساخت و ساز و تخریب خانه‌های قدیمی و ویلایی در مجیدیه بافت غالب منطقه را نوساز و بزرگ‌متراژ کرده است، اما هنوز هم در این محله می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژ کوچک پیدا کرد؛ از این لحاظ مجیدیه می‌تواند برای دانشجویان و زوج‌ های بدون فرزند انتخاب خوبی باشد. به دلیل وجود تراکم در بافت مسکونی و وجود آپارتمان‌ هایی با متراژ های متنوع، خرید و فروش آپارتمان در مجیدیه با قیمت‌هایی معقولی انجام می‌شود. واحدهایی که در دفتر مشاوران املاک آگهی شده‌اند نشان می‌دهند که در این محله، قیمت آپارتمان از هر متر مربع، 11 میلیون تومان به هر متر مربع 22 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. برای خرید آپارتمان در محله مجیدیه اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: خبر , گزارش , مسکن , مجله دلتا ,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گردشگری دلتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]